Повернення або обмін товару

На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині, поширюється Закон України «Про захист прав споживачів», від 13 січня 2006 року. Якщо виникла потреба в поверненні або обмін товару придбаного в нашому інтернет-магазині, то потрібно звернутися в один з офіційних магазинів Вудхарт. У магазині Вудхарт вам нададуть безкоштовну діагностику товару і домовляться про умови повернення. Якщо немає розбіжностей, тоді і здійснюється обмін або повернення товару.

Обмін і повернення товару належної якості

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має повне право обміняти на аналогічний або повернути непродовольчий товар належної якості, продавцеві у якого він був придбаний, в тому випадку, якщо товар не підійшов за розмірами, кольоровій гамі, формі або з якихось інших причин не може бути використаний за потрібною призначенням. Повернення або обмін товару проводиться не пізніше 14 днів з моменту покупки товару, не рахуючи самого дня покупки. Зверніть увагу! Обмін або повернення належного товару не здійснюється в тому випадку, якщо товар був у вживанні або зняті ярлики, пломби, немає документів (всі документи видані разом з товаром).

Обмін або повернення товару неналежної якості

Якщо товар, який був придбаний в нашому магазині, в гарантійний термін, вийшов з ладу з вини виробника і дану поломку не можуть усунути фахівці Вудхарт, то Ви можете обміняти даний товар в нашому магазині на аналогічний або оформити повернення грошових коштів витрачених на цей товар.

Для цієї процедури потрібно надати нам:

– документ, що підтверджує оплату товару (чек або товарна накладна);
– гарантійний талон;
– товар в повній комплектації;
– висновок проведеної діагностики (при запиті наші фахівці зроблять).

Якщо товар, в період гарантії вийшов з ладу з вини виробника, то Ви можете звернутися в один з наших фірмових магазинів Вудхарт і провести обмін або повернення.

Види висновків від фахівця компанії Вудхарт

– На товарі виявлені механічні пошкодження – у такому випадку термін дії гарантії припиняється і товар обміну або поверненню не підлягає.
– На товарі немає механічних пошкоджень, але він вимагає гарантійного ремонту – в такому випадку магазин, на обслуговування якого, відноситься придбаний товар, зобов’язаний прийняти товар на гарантійний ремонт.
– На товарі немає механічних пошкоджень і він не підлягає ремонту – в даному випадку покупець отримує у магазина підтвердження цього факту і в магазині товар обмінюється на аналогічний або схожий, якщо такого товару в наявності немає, то оформляється повернення грошових коштів.

Гарантійне обслуговування

На усі товари представлені в нашому інтернет-магазині діє гарантія від 6 місяців до 8 років, в залежності від типу продукції (паркетна дошка, ламінат, паркетна хімія і т.д.). Період гарантійного обслуговування кожен магазин визначає згідно сервісної політики.

Післягарантійне обслуговування здійснюється в офіційних фірмових магазинах Вудхарт за окрему оплату.

Ми завжди йдемо назустріч побажанням наших клієнтів!